Yaklaşık bir haftadır bloga bakabilme şansım olmuyordu. Çünkü ablam beklenenden birazcık erken olmakla birlikte doğum yaptı...
Bebek biraz sıkıntılı doğdu, korkuttu bizleri ve koşturmaca yüzünden anne kucağından önce Zahter'imle tanıştı :) Ama çok şükür şu an iyi.
Daha önce erkek yeğenlerim vardı ama ilk kez kız yeğenim oldu, şanslı bir bebek olacak, 4 tane dayısı hele de birisi ben olunca... :)
Allah kendisine hayırlı ve güzel bir ömür, herkese de gönlündekini -hayırlısı olmak şartıyla- versin...
''Gökçe'' çok güzel isim.Adı gibi yaşasın inşallah.Allah hayırlı,sağlıklı,uzun ömürler versin.Hoşgeldin Gökçe kız:)
YanıtlaSilBenim de sevdiğim bir isim, Gökçen ya da Gökçe koyalım dedim; sağolsunlar kabul ettiler. Tabi isim babası olarak altın takmak da bana düşer :)
YanıtlaSilTeşekkürler.
Gökçe yi altın havuzuna atmak gerek,altın takmak yetmez..
YanıtlaSilAllah uzun ömürler versin,Analı babalı büyütmeyi nasip etsin
YanıtlaSil