Ankara beklediğim gibi değildi.
İnsanlar beklediğim gibi değildi...
Sınav beklediğim gibi geçmedi...
Velhasıl "Ankara Seferi" -ne yazık ki- hüsranla sonuçlandı...
Eylül'e kaldı umutlar... Hayaller...
Kaldığımız yerden Besni'ye, Nöbetlere, Tus'a devam..
Hayırlısı...
Üzülme...
YanıtlaSilSen ileride çok güzel bir yerde görev yapacaksın,içime doğuyor.
O gün gelirse eğer bu yorumu kimin yazdığını da belki öğreniceksin.
Duacınım ;)
Not:Sağlık Bakanlığından bir müneccim filan değilim yanlış anlaşılmasın eski bir dost sadece :)
Selam, blogunu sans eseri gordum, postu gorunce yazmak istedim. Uzulme, bu donem giren tum arkadaslarim haddinden fazla zordu dediler, sende yapmissindir eminim ki, moralini bozma :)
YanıtlaSilHerseyde bir hayir vardir derler. Vardir bundada bizim göremedigimiz bir hayir. Üzmeyin kendinizi belki hakkinizda cok daha iyisi olucaktir. Allah yardimciniz olsun...
YanıtlaSil