atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
15 Şubat 2010
Acil'e Devam...
Şu yazımda
bahsettiğim üzere Suvarlı adlı beldede geçici görevliydim. An itibariyle geçici görevim sona erdi ve daha önceki geçici görevli olduğum Acil Servisime geri döndüm...
Hadi bakalım, Mevlam utandırmasın!..
1 yorum:
Cekingen
15 Şubat 2010 18:48
Amin :)
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Amin :)
YanıtlaSil