Geçtiğimiz gün hastaneden gelen telefon üzerine gittiğimde bir süprizle karşılaştım. Nerden esti, ne amaçla verildi bilemiyorum ama bir "teşekkür belgesi" tutuşturuldu elime.
Sağlık Grup Başkanı'mızın takdiriyle ben ve bazı mesai arkadaşlarım teşekkür ile ödüllendirilmişiz.
Şaşırdım, sevindim. İlginç geldi...
İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyor olmam da cabası :)
Belgemizi aldık, imzamızı attık ve evimize geldik...
Birinci yılın sonunda böyle bir durum oldu, seneye daha çok çalışıp takdir alacağım inşallah...
Kulağı çınlasın, bir arkadaşımın hep söylediği gibi, "paylaşmak istedim":)
:)
YanıtlaSilAferin size.Seneye takdir almadan gelmeyin:))
YanıtlaSil"paylaşmak istedim" ha, güzelmiş :))
YanıtlaSilsonunda anladılar kıymetini :)
bulmuşlar senin gibi gecesini gündüzüne katarak çalışanı..
sen benimle çalışsan bu azmine, sinirlenemeyen sabırlı hallerine <:)> "teşekkür" değil "üstün başarı belgesi" verirdim :))
Artık kısmetse 2040'ta paslaşırız bu konuda :D
Daha güzel günlere inşAllah ...
Sevgiler :)))))))
:))
YanıtlaSilsanada buyakışır yürü kimtutar seni hep destek. tamdestek..
YanıtlaSilsüper bir siteniz var gerçekten hak ediyorsunuz.
YanıtlaSilTeşekkürler :)
YanıtlaSil