ve her kuyuya taş atan bLog...
Asalet boyda deyil soyda..incelik ,belde deyil dildedogruluk ,sözde deyil özdegüzellik yüzde deyil yürekte olur..kadriye
Bu yazıdan sonra yorum pek uygun olmamış sanki:))
.... bu yüzden bosluga düsmeye gerek yok...diye kurtarmaya calisim.. :)KISi ÖZÜ;DÖRTLÜKTE IFADE EDILDIYI GIBI OLUNURSA BOSLUGA GEREK KALMAZ.... kadriye
ICIN DISIN BIR OLMAMIS DEMEKKI:: KI MÜSLÜMAN ICI DISI AYNI OLANDIR::YA OLDUGUN GIBI::YADA GÖRÜNDÜGÜN GIBI:::: kadriye::
@Kadriye; bahsetmek istedğim biraz daha farklıydı ama neyse, yorum için teşekkürler :)
Asalet boyda deyil soyda..
YanıtlaSilincelik ,belde deyil dilde
dogruluk ,sözde deyil özde
güzellik yüzde deyil yürekte olur..kadriye
Bu yazıdan sonra yorum pek uygun olmamış sanki:))
YanıtlaSil.... bu yüzden bosluga düsmeye gerek yok
YanıtlaSil...diye kurtarmaya calisim.. :)
KISi ÖZÜ;DÖRTLÜKTE IFADE
EDILDIYI GIBI OLUNURSA BOSLUGA GEREK KALMAZ.... kadriye
ICIN DISIN BIR OLMAMIS DEMEKKI:: KI MÜSLÜMAN ICI DISI AYNI OLANDIR::YA OLDUGUN GIBI::YADA GÖRÜNDÜGÜN GIBI:::: kadriye::
YanıtlaSil@Kadriye; bahsetmek istedğim biraz daha farklıydı ama neyse, yorum için teşekkürler :)
YanıtlaSil