ve her kuyuya taş atan bLog...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Öğrenmenin yaşı yoktur "yas"ı vardır; çok Ferhat Göçer yaklaşımlı oldu:) bi de klasik Türk mantığı vardır: " Abi pahalıysa iyidir" ee ondan olsa gerek hep zamlı tarifeden kullanıyoruz :)
çok doğru
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilÖğrenmenin yaşı yoktur "yas"ı vardır; çok Ferhat Göçer yaklaşımlı oldu:) bi de klasik Türk mantığı vardır: " Abi pahalıysa iyidir" ee ondan olsa gerek hep zamlı tarifeden kullanıyoruz :)
YanıtlaSilçok doğru
YanıtlaSil