Dün bu saatlerde bir Opel Astra'ya çelme takmayı denedim; devirmeyi başaramadım ve o da bana ayağımın üstünden geçerek cevap verdi...
Neyse ki birkaç bandajla kurtardık gibi görünüyor (umarım).
Kaza geliyorum demiyormuş, tekrar anladım ama kazaya illa gel diyene koşa koşa geliyormuş; onu da anladım :)
geçmiş olsun.
YanıtlaSilaman abi aman dikkat et.. Ne gerek var çelme takmaya :)
YanıtlaSilGeçmiş olsun acil şifalar..
:))
YanıtlaSilkusura kalma güldüğüm için. ama çok komik anlatmışsın.
çok geçmiş olsun, ders çıakrmışsındır umarım. koca astraya çelme mi takılır:)))
Teşekkür ederim.
YanıtlaSilNevbahar; Haklısın, koca astraya çelme takılmıyormuş, bir daha daha kücük arabaları deneyecegim celme takarken kafa falan da atarsam daha etkili olurum sanırım :))
ay üf tamam Allah korusun dedik ne kafa atması seni hepten kaybedersek benim yüreğime iner valla. artık köprüden beraber geçeriz :) geçersek tabi :D yani illa bişeye çelme takmak, kafa atmak istiyosan gel bana :D söz elimi kaldırmıcam :D
YanıtlaSil