13-15 Eylül 2008: Tus Sınavı için Ankara'da idim. Dil sınavında harika bir sonuç aldım ama aynı oranda kötü bir bilim sınavının ardından Pazar akşam yola koyulup Pazartesi sabah Gaziantep'e döndüm.
Not: Ankara'da şu yazımda da anlattığım üzere bir ilk yaşadım ve süpriz bir doğum günüm oldu. Bu da hayatımdaki ilk doğum günü pastam:
Pasta ve bu süpriz için tekrar teşekkür ediyorum. Ayrıca oldukça anlamlı kutlama mesajı için yakzan'a tekrar teşekkür ediyorum.
16 Eylül 2008: Kendime bir ev tuttum, çok yardımsever olan komşularım sayesinde eksiklerim hemen tamamlandı. İftarlar, sahurlar da yine komşularım sayesinde şu ana kadar sorunsuz geçiyor.
Çalışmaya başladım. Küçük, şirin bir sağlık ocağım ve uyumlu bir ekibim var. Allah bozmasın.
Zaman akmaya devam ediyor...
allah bozmasın, amin!! Çok seviniyorum senin adına.Oh oh komşularlada kaynaşmıssın, daha ne :)
YanıtlaSilumarım hep böyle geçer..
YanıtlaSilMaşallah ne güzel gelişmeler bunlar, bilim sınavı da nazarı kessin:)
YanıtlaSilher şey gönlünce olsun, gönlün hep hayır umsun, umduğun gerçek olsun inş...
kardeşlik duygusu varsa bir insanda her yerde kardeş gibi insanlar çıkıyor karşısına. bak başka bir şehirde seni gene böyle insanlar kucaklamış, ne hoş.
sevgiyle kal...
Güzel şeyler oluyor ve de olacak Allah'ın ziniyle hayatımızda ;)
YanıtlaSilAyrıcaaaa Ankara'da sana böyle güzel anlar yaşatan arkadaşlarına da ayrıca ve özel olarak teşekkürlerimi iletiyorum =)
YanıtlaSilHerkese teşekkürler :)
YanıtlaSilben de herşeyin senin dilediğin gibi olmasını diliyorum. çalışmalar, çabalamalar, zorluklar... gibi mücadeleler daha büyük başarılar getirsin. tebrikler.
YanıtlaSilaminn Allah bozmasın ve daha iyi etsin geç kalmış olsamda yeni yaşın bütün güzellkleri peşpeşe getirsin inşallah:)
YanıtlaSilEs SELAMUN ALEYKUM
YanıtlaSilCuma nız ve KADİR geceniz mübarek ola İNŞALLAH...
Selam ve Dua ile...
Kadir gecen mubarek olsun doktor.
YanıtlaSilBasarilar diliyorum meslek hayatinda..
YanıtlaSilAbimde doktor ve o da Tus sinavina girdi, nasil gecti bilmiyorum.
Iyi bayramlar simdiden.
Teşekkür ederim. Herkese şimdiden iyi bayramlar...
YanıtlaSil