Takip edenler bilir, bilmeyenler için de hatırlatma olsun: Uzun zamandır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisi olduğumu, mezuniyet için şafak saydığımı birçok defa yazmıştım.İşte o gün geldi çattı ve karanlık şafak sona erdi, gün aydınlandı, beklenen son geldi...
"Bitmez" denen 6 senelik okul bitti. Bu, 6 senedir uykusuz gecelerin, sınav streslerinin ve ardı arkası gelmez sorunların bir nebze de olsa bitmesi demek oluyordu.(Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi 36.Dönem Mezunları, Mezuniyet ve Yemin töreni'nden 2 görüntü:)Yola Van 100.Yıl Üniversitesi'nde başladım, sonra hızımı alamadım; Dicle Üniversitesi'ne (Diyarbakır) yatay geçişle geldim, Tıp Fakültesini burada bitirdim. Geçen 6 senede herkes gibi ben de birçok olay yaşadım, çok gece uykusuz kaldım, bazen çok üzüldüm, bazen de son derece mutlu oldum...
Üniversiteye girerken amacım "hayatı öğrenmek"ti. Birçok bedel ödeyerek de olsa bunu başardım. Acısıyla, tatlısıyla ve daha birçok şeyle... Biliyorum, daha çok yolum var, yapılacak çok hata ve alınacak birçok ders var. Şimdi sadece yolun başındayım. Bu mezuniyet bir bitiş değil, aksine sadece yeni bir başlangıç olacak.Mezuniyet töreni yapıldı, bu benim için büyük bir mücadele idi ve ailem de bu mücadelede çok emek harcadı. Törene onlar da katıldılar.1 Temmuz itibariyle çiçeğim burnumda artık... :)
Hayatta her şey bitiyor. Bazen "maalesef" bazen "iyi ki" diyoruz. Geçen 6 sene içinde bunların ikisini de sık sık kullanmak durumunda kaldım. Şimdi de ikisini söylüyorum.Güzel anıları geride bırakarak maalesef, sahtelikler ve kahpelikleri geride bırakarak "iyi ki" bitti...Unutmak tükenmektir!
Velhasıl, okul da tören de bitti ve karşınızda; Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi 36.Dönem Mezunu; Ferhat ASLAN! :)


Milletimiz senin gibi mesleğine sadık eminim görevini hakkıyla yerine getirecek bir doktor kazandı.
YanıtlaSilÖzellikle ailene yaşattğın gurur ve mutluluk onları ne denli mutlu etmiştir tahmin edebiliyorum.
Vatana millete hayırlı olsun:)
ee kepini fırlattığın fotonu göremeycekmiyiz:P
YanıtlaSilTebrikler efendim
YanıtlaSilBundan sonraki yaşamında İYİKİ leri daha cok kullanman ümüdiyle başarılar dilerim.
Rabbim herdaim yar ve yardımcın olsun...
Hayırla kalasın...
Hayırlı kalasın...
Hepinize teşekkür ederim.
YanıtlaSilKep fırlattığım foto yok da video var ama onu da duzenlemedigim icin ekleyemedim.
evet "sonunda" bitti, valla sen mezun olunca benimde üzerimden dağ gibi bir yük kalktı :)
YanıtlaSilDiliyorum ki iş yaşamındaki başarıların, okuldaki başarıların yanında sönük kalsın.. (koskoca 6 yılda bütünlemeye kalan ders sayısı 5'i bulmayınca eee takdire şayan bir durumdur bu, "maşAllah" demeyen hamamböceği olsun :) )
Asıl "şafak" şimdi şimdi sökmeye başlıyor Allah'ın izniyle ;)
Maşallah!!!!
YanıtlaSil6 sene! Çok zor ve yorucu yıllar gecirdin ama emeginin sabrının sonucunu aldın işte. Hak ettin.
Ciddi ciddi doktor oldun sen şimdi ha :)
Senin ibi doktorlar cogalır umarım.
Hayırlı olsun. Başarılar dilerim meslek hayatında. Çk daha iyi yerlere varacaksın, eminim. Sen yeterki iste. :)
Çok sevindim Ferhat kardeşim.Allah Yolunu Açık etsin :)
YanıtlaSilŞafak bitti:)hayırlı olsun...çiçegim burnumda demişşin ya hep taze kalan bir çiçek olsun O çiçek...
YanıtlaSilbitişlerle,ayrılışlarla artık yeni bir başlangıcın var...mutluluk getiren başlangıç olur umarım...
son olarak resim pek seçilmiyor ama bence beyaz gömlek giymişsindir:)
hayırlı olsun Allah yolunu açık eylesin :)
YanıtlaSildarısı biz gençlerin başına :)
Kandilin mübarek olsun:)
YanıtlaSiltebrik ederim, Allah'tan başarılarının devamını dilerim.
YanıtlaSilklasik olacak belki ama, asıl macera bence şimdi başlıyor. iş hayatıyla birlikte, okulda yaşadığın kötü anılarını bile özlemle hatırlayacaksın. sana yeni yaşamında, artık bir öğrenci değilsin, başarılar diliyorum.
kendini hep geliştirip, gerçekten sevilen, aranılan bir doktor olmanı temenni ediyorum.
Hadi gözün aydın, hayırlı olsun kardeşim :)
YanıtlaSilTebrik ederim, yolun herdaim açık olsun...
YanıtlaSil:)
YanıtlaSilBildiğin sorunum senin siten için de geçerliymiş meğer. ekli adresleri silip, yeniden yazıp girdiğimde anladım:) Hal böyle olunca da mezuniyetini kutlamak bugüne nasipmiş. zorlu bir yolculuğun 6 senelik uzun başlangıç veya giriş bölmünü bitirmene çok sevindim, tebrik ederim seni. gelişme ve sonuç bölümlerinde hayat kompozisyonun çok ama çok güzel mutluluk ve başarı örnekleri ile dolu olur umarım. Senin gibi karakterli, vatanını milletini seven, çalışkan insanların çoğalmasını diliyorum Allah'tan.Aktif iyiler çoğalsın ki kötülerin yaşama alanı kısıtlansın di mi:) Pasif iyilere de sitemim olsun bu:)Güzel günlere...
Güzel yorumlarınız ve destekleriniz için hepinize teşekkür ederim. Sizler gibi güzel insanlar sayesinde böyle mutluluklar kat kat artıyor...
YanıtlaSilTUS'a da bir aydan az kaldı :) ama ona şafak demiyoruz tabi, eheh.
YanıtlaSilmecburiden önce kazanmak gibi bir hedefin varsa, inşallah çalışmalar iyi gidiyordur. kolay gelsin.
mq; bu bakışla tus "alacakaranlık" oluyor :)
YanıtlaSilİlk tus istediğim gibi olmayacak, beklediğim kadar çalışamadım ama yine de denemekte fayda var :)
Sizi tanımak güzel.